Tuesday, July 31, 2007

فوتبالیه

1- قبل از بازی ایران-چین به دوستان پیشنهاد کردم یه برنامه بریزم که اتباع محترم ایران و چین با هم دیگه فوتبال رو ببینن. میدونستم احتمالا دیگه همچین فرصتی دست نمیده و شاید تجربه ی باحالی از آب دربیاد. دوستان ایرانی مخالفت کردن و متوجه شدم که چینی ها هم راغب به همچین برنامه ای نیستن. تفاوت من با بقیه در این بود که من ترجیح میدادم چین برنده بازی باشه نه ایران. وقتی به یکی از چینی ها این موضوع رو گفتم کلی تعجب کرد (از تفاوت حرفهای من با ابقیه ایرانی ها میشه حدس زد که تا حالا ایرانی ناسیونالیست مثل من ندیده) پرسید چرا دوست داری کشورت بازنده باشه؟ گفتم من نمیخوام کشورم بازنده باشه.
من دوست دارم کشورم راه درست پیروز شدن رو یاد بگیره.

2- یکی از بچه ها ازم پرسید دیشب 90 رو دیدی؟ گفتم نه! گفت مرتیکه اومده ...
انگار ما نمیخوایم راه درست پیروز شدن رو یاد بگیریم.

3- هر قدر گه رو بیشتر هم بزنی، بوش بیشتر در میاد.

1 ایده از دیگران:

روزبه دانشور said...

Ahsant!
Kheili kheili ghashang goftin!
:)