Tuesday, December 20, 2005

قرآن با تلاوت عبدالباسط

"دانلود قرآن عبدالباسط" ، یکی از عباراتیه که گوگل تو صفحات اینجا ایندکس کرده و درنتیجه هر چند وقت یکبار بنده حدایی به اینجا سر میزنه و طبیعتا چیزی عایدش نمیشه . حقیقتش اینه که من قرآن کامل با تلاوت عبدالباسط را از سیستمهای p2p گرفتم و سایتی رو سراغ ندارم که برای دانلود گذاشته باشه . به علاوه چون حجمش حدوده 770 مگه نمی تونم جایی آپلودش کنم ( فایلهای mp3 32kbps هستند و کم کردن کیفیت بیش از این هم چندان جالب نیست ) . به هر حال اگر عزیزی این امکان رو داره که این فایلها رو جایی آپلود بکنه ، میتونم در اختیارش بذارم . حیفه که کسی دنبال قرآن باشه اما مطلبه دلخواهشو پیدا نکنه .
اینجا کل قرآن رو به صورت فایلهای صوتی گذاشتن ، عبدالباسط نیست اما تا زمانی که راه حلی برای آپلود کردن فایلها پیدا نکردم میشه ازشون استفاده کرد .

این لینکها هم مطالب متنوعی که تحت عنوان religion بوکمارک کردم . راجع به دین اسلام - ترجمه قرآن به زبان انگلیسی - دائره المعارف اسلامی - پراکندگی ادیان در دنیا و ... هستن . چون به نظرم همشون به دردبه خورن و به علاوه هنوز ادبیات مناسبی برای ارائه لینکها پیدا نکردم بدون توضیح می ذارمشون .
http://www.alquranic.com/wmv-quran
http://islamicfinder.com
http://www.usc.edu/dept/MSA/quran
http://al-islam.org
http://uwacadweb.uwyo.edu/religionet/er/islam/IGLOSSRY.HTM
http://www.islam-guide.com
http://www.loc.gov/exhibits/mali/mali-exhibit.html
http://www.harunyahya.com/m_download_api.php
http://www.pbs.org/muhammad
http://www.muslimheritage.com/Default.aspx
http://www.hti.umich.edu/k/koran/browse.html
http://www.religionfacts.com
http://www.adherents.com/Religions_By_Adherents.html
http://www.godandscience.org/apologetics/sciencefaith.html

0 ایده از دیگران: