Thursday, June 8, 2006

سوتی میدیم فراوون

دوست عزیزی به بنده عرض کرد: آقای قشنگ وقتی می خوای بنویسی فایرفاکس نسخه جدیدش اومده به خودت زحمت بده نگاه کن ببین کی این اتفاق افتاده تا خبر یک ماه پیش رو به عنوان خبر داغ به مردن قالب نکنی. حرف حق هم که جواب نداره. گفتم چشم از این به بعد خبر داغ نمیدم تا نه خودم بسوزم و نه بقیه.

یه دوست بی نام نشان هم برامون نوشته آقای قشنگ هر چی که تو شیشه خوشگله که الکل نیست. چک کردم دیدم راست میگه فقط و فقط آب توشه. محض رضای خدا 1ppmالکل همه تو هیچ محصولش نیست. باز هم حرف حق جواب نداره. گفتم از این به بعد قبل از اینکه مایع داخل یه شیشه رو تعیین کنم به سایتشون یه سری میزنم.

انصافا دیدم ملت به من خیلی لطف دارن سوتی ها رو جمع نمیکنن. اگه جمع میکردن و به روی این بنده سراپا تقصیر میاوردن از این زندگی گل و گلاب سیر میشدم تو یه روز بارونی یه بالون 50cc سدیم سیانات یک مولار سر میکشم که حسابی زجر بکشم، جون بکنم و خلاص.

0 ایده از دیگران: