Wednesday, July 12, 2006

ایرانی هستم، متولد تهران

آدم دوست داره به کشور، ملیت، قومیت، دین و خیلی چیزهای دیگه که متعلق به خودش میدونه افتخار کنه. دوست داره سرش رو بالا بگیره و بگه من ایرانیم. بگه من تهران به دنیا اومدم و از این امر خیلی خوشحالم. به همین سبب خیلی ناراحت میشه که دیگران برداشت نادرستی از مفاهیم فوق الذکر داشته باشن و یا اینکه برخی رسانه ها تصویر غلطی از اونها نشون بدن. اما باید بپذیریم خیلی از نواقص خودمون رو به واسطه عادت و روزمرگی فراموش کردیم در حالی که دیگران به خوبی متوجه اونها میشن. بعید نیست آنچه که به نظر تبلیغ علیه ما با سو نیت میاد تنها نقاط ضعفی باشن که چشم ما به نادیده گرفتنشون عادت کرده.

به قول دوستان مشغول شخم زدن اینترنت بودم که به این سایت رسیدم؛ بیشتر به نقاشی های دیواری و برخی از installation artهایی که در شهرهای مختلف دنیا دیده میشه پرداخته. توصیه میکنم تمام تصاویر رو از تمام نقاط جهان ببینید برخیشون فابل تامل هستن. جالب اینکه یه تصویر بسیار آشنا هم بینشون وجود داره.

به نظر من تنها موردی که با دیدنش احساس بدی به آدم دست میده. اگر خودمون رو آدمهای فرهنگی و با تمدنی میدونیم کافی یکبار دیگه تمام عکسها رو مجدد نگاه کنیم.

0 ایده از دیگران: