Monday, August 14, 2006

موسیقی بازی های کامپیوتری

بازی های کامپیوتری یه بخشی از زندگی ما شدن و بعضا از اینکه خودمون رو ساعتها جای یک شخصیت دیگه بذاریم و تو فضاهای مختلف کارهایی بکنیم که تو زندگی روزمره مقدور نیست، لذت می بریم.
یکی از مهمترین پارامترهای تاثیر گذار بر فضای بازی های کامپیوتری، موسیقی که روی صحنه ها سوار میشه و خیلی از بازی ها بر اساس موسیقی شون شناخته میشن. مثلا بازی PainKiller موسیقی متال بسیار قوی داشت که علاقه مندان به این نوع موسیقی علاوه بر لذت بازی، از شنیدن موسیقی دلخواه نیز مشعوف میشدن. تم عربی بازی Prince of Persia در صحنه های زد و خورد هم طرفداران خاص خودشو داشت. به هر حال میشه یه لیست طولانی از بازی هایی که موسیقی شاخصی داشتن ردیف کرد. اما اگر انتخاب بهترین موسیقی به عهده من گذاشته بشه یقینا بازی Max Payne2: The Fall of Max Payne رو انتخاب میکنم. تنها بازی که من تو منوی اصلی بازی میموندم تا از شنیدن موسیقی لذت ببرم و تنها بازی که soundtrack رو دانلود کردم و بعضی وقتها گوش می کنم.
دانلود با فرمت MP3 (حجم 3 مگابایت)

در همین زمینه: کاندیدای بهترین موسیقی بازی امسال از نگاه MTV

1 ایده از دیگران:

Anonymous said...

نتورک ایرانی در مرحله لیدر چینی
محیط کاری خوب به همراه درآمد قابل توجه
لیدر ها ارتباط برقرار نمایند.
teaminb@yahoo.com