Saturday, March 25, 2006

یک کم لینک برای رفع تنوع

یک کم لینک برای رفع تنوع!!!

1- یه مدت دوستان بحث میکردند که آقا این تبلیغات مزخرف چیه تو ایران اولین، بزرگترین، تنهاترین، بی رقیب ترین و ... . این آدم های قشنگ ادعا میکنند طولانی ترین آدرس ایمیل موجود در شبکه رو ارائه میکنند. واقعا دستشون درد نکنه. خلاصه اگه به دراز ترین علاقه مندین یا علی!

2- احتمالا زیاد پیش اومده سایتی رفتین که ایمیل خواسته تا activation key و اینجور چیزها رو بهتون بده، بعد که دادین spamخور ایمیلتون زیاد شده. بعضا یه ایمیل درست کردین برای همینجور کارها. این عزیزان دل به شما ایمیل میدن که به انتخاب شما از 30 دقیقه تا 1 سال اعتبار داره و بعد از بین میره. جون میده برای این سایتهای دری وری که ایمیل می خوان. استفاده اش ضرر نداره.

3- پیش اومده با دوستان چت میکنید، میخواد یه فایل بفرسید گیر میده، error میده، زر زیادی میزنه و از این جور کارها. یا یه فایل 8 مگی رو با دایل آپ برای یکی میل میکنید و بعد از 4 ساعت عروگوز کردن میبینید آپلود نشده و فایل corrupt گشته اینجاست که این آدمها گل به کمک شما میان عین بچه آدم با سرعت بالا فایل رو خودش تکه تکه میکنه و می چسبونه میده به آدرس میل طرف فقط بعد از 7 روز هم از بین میره. عین شیر مقوی اما زود فاسد شدنی.

4- با بعضی از کارشناسان امر ساعتها بحث و گفتگو کردیم به این تنیجه رسیدیم که بروبکس بیل گیتس دو تا نرم افزار خوب تو عمرشون نوشتن یکی media player دیگری notepad و ما بقی کشکه. همین عزیزان اتفاق نظر داشتند که IE اول یه سولاخ بوده بعد یه مشت خل و چل با کلی عملیات متحیر العقول هر چند وقت یکبار جاهایی ( دقت کنید همه جا نه!! فقط جاهایی) از این سولاخ رو با آبکش میبندن و بعد سوراخهای آبکش (یکی سوراخه نه سولاخ) را با لولهای نازک پر میکنن و الی آخر؛ خلاصه:

5- این اکستنشن فایر فاکس (Tab X ) از واجباته . لطف میکنه برای هر تب یه جا برای کلیک کلوز میذاره. من که خیلی خوشم میاد.

0 ایده از دیگران: