Friday, May 5, 2006

آلبالو گیلاس میچینیم

آخر عاقبت داستان مبارزه با بدحجابی، بی حجابی، برهنگی یا هر اسم دیگه ای که روش گذاشتن برامجالبه.
خوراک طنازان این مملکت هم عمدتا از همین دست آرسن لوپن بازیهای اجتماعی تامین میشه. دوستان گل آقا هم به سادگی از کنار اینجور سوژه ها رد نمیشن. این فتوکاتورهاشون رو نگاه کردم. به نظرم خیلی بامزه نبودن اما تو عکس آخر یه چیزی توجهم رو جلب کرد.

به این عکس خوب نگاه کردم یک کم جا به جا شدم گفتم شاید چشام داره آلبالو گیلاس میچینه. چند تا پلک زدم دیدم نه بابا دارم درست میبینم. انصافا دقت کنین ببینین چیز عجیبی تو این عکس نیست. روح برادر دیوید کاپرفیلد رو نمی بینید. یا من یه چیزی که توضیحش خیلی واضحه و جلو چشمه نمیبینم یا همون برادر کاپرفیلد تبدیل به خواهر کاپرفیلد شده.
سختش نکنم. به نظرم دوتا پای اضافه تو این عکس وجود داره. توضیحی هم براش ندارم. شاید زیادی دارم خنگ بازی در میارم اما اگه کسی توضیحی براش داره ما رو هم از جهالت دربیاره.

2 ایده از دیگران:

Anonymous said...

با نمکه. امیدوارم در این زمینه جاب و مباحث مربوط به اون به یه نتیجه و سیاست درست برسیم. ضمنا ممنون از نظرتون برای پست قبلی من. موفق باشین و امیدوار

Daily Memoir said...

اینا در واقع دوتا خانم هستند که در یه راستا ایستادند و خانم سمت چپی (چپ بیننده) جلوی اون یکی رو گرفته. از پایین دنبال کنی برای بالا یه چیزایی معلوم میشه. D: