Saturday, July 23, 2005

فیلتر

به نظرم فیلتر کردن فی نفسه چیز بدی نیست . من یه دادش دارم 12 سال داره تازه با اینترنت داره آشنا میشه همین که سایت های دری وری نمی تونه بره خیلی خوبه ( تو آمریکا هم پدر مادر ها می تونن فیلتر بذارن بچه ها سایتهای نامربوط نرن ) . اما فیلتر کردن کیلویی و همه رو از دم تیغ گذروندن اشتباهه . همه رو گوسفند فرض کردن و همه رو با یه چوب روندن اشتباهه .
نفهمیدم سایت netstatbasic.net رو برای چی بستن . و خیلی سایتهای دیگه که همین جوری کرکره ها رو کشیدن پایین .
داشتم رو پروژه کار می کردم تو گوگل سرچ کردم high tungsten elecroplating bath یعنی حمام پوشش دهی غنی از تنگستن ، پیغام اومد طبق قوانین جمهوری اسلامی نمی تونم این رو سرچ کنم . عصبانی نشدم . فحش هم ندادم . سریع notepad رو باز کردم شروع کردم به نوشتن همین که الان دارم می نویسم .
وبلاگ برای تخلیه روانی بد نیست . برای همینه بعضی ها تو وبلاگ حرفهایی رو می نویسن که خجالت می کشن به زبون بیارن .

0 ایده از دیگران: