Friday, July 1, 2005

China vs Russia

1- اون عکسی رو که برای BBC فرستاده بودم گذاشتن روی شبکه . نمی دونم هر کی عکس بفرسته می ذارن یا انتخاب میشه . به هر حال خوب کاری کردن .
2- مسنجر باز بود دیدم یه نفد آنلاینه نخواستم مزاحمش بشم . availble شدم ببینم چیزی مینویسه یا نه . ... سه نفر که ظاهرا آفلاین بودن مزاحمم شدن .
3- یه سایت چینی پیدا کردم از اینها که هر چی نرم افزار بگی Crack کردن . من نمی فهمم چرا بعضی ها فکر میکنن این چینی ها بی دین و لامذب هستن ، به نظر من که عبادت به جز خدمت خلق نیست ( اینها هم به خلق الله هویجوری حال میدن ) خدا با اوصیا محشورشون کنه .
4- من قبلا می دونستم بعضی ها میشینن wallpaper های عجیب غریب درست می کنن اما اخیرا به این نتیجه رسیدم که این هم هنر - صنعت عظیمیه برای خودش . یه سایت روسی پیدا کردم که پر از کارهای گرافیکی واقعا عالیه که دقیقا برای Desktop طراحی شدن . خدا به این روسها هم خیر بده که از چینی ها هم بهتر هستن .
5- چون الان دارم از سایت چینیه دو تا نرم افزار دانلود میکنم نمی تونم wallpaper که رو desktop گذاشتم آپلود کنم تا بقیه منظورم رو از طراحی شده برای desktop متوجه بشن . این یعنی همون چیزی که میگن چینی ها دارن کل دنیا رو فلج می کنن .

0 ایده از دیگران: