Monday, April 11, 2005

خاتمی آنگونه که هست و آنگونه که دوست می داشتیم

برای تخریب یه آدم نسبتا بزرگ دو راه وجود داره . یکی اینکه در هر فرصت مناسبی ضربه بزنی تا طرف بشکنه راه دوم اینه که اون فرد رو بزرگ و بزرگتر از اون چیزی که هست نشون بدی و هی بادش کنی تا بالاخره به یه ضربه کوچیک بترکه .
متاسفانه آقای خاتمی از هر دوی این روش ها ضربه خورد یعنی جماعتی که از اول باهاش مشکل داشتند در هر فرصتی سنگ انداختن و مشکل درست کردن یه عده دیگه هم با ابزار و رسانه هاشون بزرگتر از آنچه که بود نشونش دادن یه جور حلال همه مشکلات شاید هم منجی . آخرش گفتن پیامبر دروغین بود همش حرف زد و عمل نکرد و خیلی چیزهای دیگه . اصلا نمی خوام بحث کنم امکانات آقای خاتمی با خواسته ها اصلا تطابق نداشت فقط حرفم اینه که یه عده ای با یا بی هدف این توقعات بی جا و خواسته های نامعقول رو بین طبقات مختلف رواج دادن بعد هم خودشون گفتن دیدین عمل نکرد دیدن حرف بود .
شاید این رخوت قبل از انتخابات آتی ناشی از همین باشه که خیلی ها هنوز فکر می کنن این بنده خدا که منجی بود و حلال تمام مشکلات کاری نکرد ، پس به بقیه هم امیدی نیست .
ای کاش خاتمی واقعی رو به جای خاتمی ساخته ذهن خودمون نمی کوبیدیم .

اضافات افاضات : خاتمی زمان خودش بهترین گزینه بود . اگه یه بنده خدای دیگه جاش می نشست لزوما همین شرایط فعلی رو هم نداشتیم .

0 ایده از دیگران: