Saturday, April 16, 2005

انواع توهین بی شعورها

شنیاکی دعوت نامه یاهو 360 برام فرستاده و احتمالا بعدها دیگران هم برام می فرستن .
هر چند وقت یه بار دوستهایی که تو ارکات add کرده بودم برام دعوت نامه قزاق gazzag می فرستن .
هنوز تو میل باکسم message های ارکات میاد .

هنوز اونهایی که فکر می کنن خیلی می فهمن دوست دارن برای من تصمیم بگیرن چی کار بکنم چی کار نکنم .
هنوز من نمی تونم به اونهایی که خیلی می فهمن بگم لطفا برای من تصمیم گیری نکنین .

لذا فعلا نه قزاق عضو میشم و نه یاهو 360 و نه هیچ قبرستون دیگه . چون دوست ندارم یه عده بیشعور به شعورم رسما توهین کنن .

اضافات افاضات : یه مشت بیشعور اونجوری به شعور آدم توهین می کنن از اون طرف یه بار یه بیشعور از عناصر جنس مخالف پیدا شده بود از عکس ارکاتم خوشش اومده بود می خواست همینجوری رفیق شیم . به نظرم نوع دوم ، توهین آمیزتر از نوع اوله . درنتیجه بیشعورهای دسته اول برای بیشعورهای دسته دوم خیلی هم خوب هستند .

1 ایده از دیگران:

KTH Students said...

اصلا احساس خوبی ندارم که همچین فکری می کنم. ولی فکر می کنم کمپلت ... زدی. اگر ناراحتی زین پس ما را در اینترنت با شما هیچ دوستی نیست. گودبای
...= قاط