Thursday, April 28, 2005

من سنتی

کاهو سکنجبین خیلی حال میده حتی بیشتر از نون پنیر خیار گوجه . شربت بهار نارنج ، نعنا ، گلاب ، سکنجبین و .... جیگر رو جلا میدن .
من نمی دونم چرا بچه ها و خیلی از بزرگها سوسیس کالباس رو بیشتر از نون پنیر سبزی دوست دارن .
من نمی دونم چرا بچه ها و خیلی از بزررگتر ها نوشابه های پر از هیچی و شربت پرتقال و آلبالو صنعتی رو بیشتر از شربت بیدمشک دوست دارن .

تو این زمینه ها من آخر سنتی هستم و خیلی هم به این قضیه افتخار می کنم .

2 ایده از دیگران:

Anonymous said...

خدا وكيل ديگه من دكتراي خوراكي دارم سوسيس كالبس مرگ من خوشمزه تره يا نون پنير سبزي؟ شربت پرتقال سن ايچ خوشمزه تره يا بيد مشك؟ من به سنتي و مدرنش كاري ندارم چيپس از نخود كشمش خوشمزه تره يا چيپس؟ پيتزا خوشمزه تره ياآبگوشت ؟گرچه من آبگوشت ماهي يه بارو دوست دارم اينكه خواننده وبلاگت فقط منم وخودت دليل نميشه هر داستاني رو سر هم كني اگه يكم فكر كني مي بيني چرا پيتزا تموم دنيا رو تسخير كرده و ما آبگوشتمون تو كشور خودمون داره منقرض ميشه جوابش يه كلمس "خوشمزه " است.
محمدرضا

اکساویچه said...

به نظر من سلامت غذا مهمتر از خوشمزه بودنشه برای همینه که موارد فوق رو به کالباس ترجیح میدم ، طبیعیه اگه برای کسی خوشمزه بودن مهمتر باشه قضیه برعکس میشه --- اون یارو نت استت که کنار لوگو بلاگر گذاشتم برای اینه که بدونی غیر از خودم و خودت چند تا آدم دیگه هم به من افتخار میدن ایده های کوچک من رو می خونن --- خوشحال شدم برام کامنت گذاشتی .