Monday, April 18, 2005

چه جوری اینجا میان

بیشتر آدمهایی که اینجا میان توسط search.yahoo.com به این خراب شده راه پیدا می کنن . ( خدا همشون رو خیر بده که چراغ این کلبه رو روشن نگه میدارن ) .
به نظرم وبلاگها شبیه آژانس میمونن یه مسیر مشتری ثابت سوار می کنن موقع برگشت هم گذری ، اما وبلاگ من شبیه پیکانهای لگن مسافرکش میمونه که فقط گذری به ملت حال میدن ( که این از الطاف خفیه search.yahoo.com می باشد ) .
آخرین لغات کلیدی جستجو شده که منجر به فیض رسانیدن خلق الله شده است به شرح زیر می باشد :
1- سکسی با دخترهای کوچک 2- فیلم سکسی 3- فیلم سکسی ( این یکی رو parseek.com لطف کرده پیدا کرده ) 4- اصلاب 5- ایده های نو تبلیغات ( خداییش خیلی ضایع است من بالاتر از آچار فرانسه باشم ) 6- عملیات حرارتی 7- فیلم علمی تخیلی خارجی 8- مظفرالدین شاه ( خیلی مسخره است هرکسی تو دنیا این واژه رو سرچ کنه اولین لینکی که یاهو بهش میده همینجا باشه ) 9- قاتلین بالفطره 10- آموزش مبانی برق 11- آنتروپی 12- ترمودینامیک 13- زالزالک

نتیجه گیری آماری : 25% سرچها به زبان فارسی شامل کلیدواژه های غیر اخلاقی است .
نتیجه گیری اروتیک: از واژه سکس زیاد استفاده کنید تا عاقبت به خیر شوید .
نتیجه گیری وبلاگی : عمرا اطلاعات قابل استفاده به زبان فارسی تو شبکه جهانی پیدا نمیشه .
نتیجه گیری تاریخی : ماها چه قوم غالب باشیم چه مغلوب تاریخ نمی نویسیم .
نتیجه گیری شخصی : از وبلاگ نویسی داره خوشم میاد .

اضافات افاضات : خودم میدونم نتیجه گیری آماری می تونه غلط باشه چون اگه این واژه ها تو این وبلاگ نبود کسی هم اینجا نمی یومد پس لطفا گیر ندین .

1 ایده از دیگران:

Anonymous said...

سلام
خیلی جالبه چون منم دنبال یک پروژه برای درس متالورژیم میگشتم که گوگل این وبلاگ رو پیدا کردخیلی وبلاگ باحالی داری اسمش هم قشنگه
اما محض رضای خدا یک کلمه در باره متالورژی هم ننوشتی که من دلم خوش باشه
امیدوارم موفق باشی