Saturday, April 30, 2005

هیهایچی هیچی

داداش کوچیکه که کلاس پنجم دبستانه یواش یواش داره با اینترنت آشنا میشه . خیلی هم از image.google.com خوشش میاد . عکسهای ماشینهایی که میشناسه سرچ میکنه و بعد با پاورپوینت ( power point ) براشون تبلیغ درست میکنه . سایت tekken 5 رو فکر کنم از طریق همین سرچ عکسها پیدا کرده . چند روزه ما رو با این هیهایچی و جین کازابان و ادی و کلی اسمهای سخته دیگه دیوونه کرده . حالا شکر خدا ما نه playstation داریم ونه رو pc این بازی نصبه و این بازی رو فقط این ور اون ور دیده .
الان اگه بپرسی زندگی گان جک چیه سریع برات میگه اما خیلی ساده ازش بپرسی زندگی امام هادی رو بگو احتمالا هیچ چی نمیتونه بگه . ( من هم خیلی نمی تونم بگم ) . تازه مثلا ما خانواده نسبتا مذهبی هستیم ( حداقلش همه نماز می خونیم و روزه می گیریم ) . توی خانواده های دیگه احتمالا اوضاع از این هم بدتره .
چرا برادر من تا حالا به ذهنش نرسیده تو اینترنت دنبال زندگی اما هادی بگرده ؟ چرا من 4 ساله تو اینترنت کله معلق میزنم اما تا حالا خودم هم همچین چیزی سرچ نکردم .
یا اونها خیلی قوی کار می کنن یا ما ها خیلی ضعیفیم . به نظر من هر دوشه .

0 ایده از دیگران: