Thursday, March 3, 2005

استاندارد

وقتی خیلی ساده میشه فایر فاکس رو دانلود کرد و عین باقلوا ازش جواب گرفت ( توصیه به کاربران فایرفاکس : ورژن 1.0.1 رو حتما دانلود کنید ) ، چرا 2 ساعت مجبور شدم با این اکسپلورر بی خاصیت ور برم تا بالاخره دیگه از این خطا های مزخرف و بی در و پیکر نده و عین بچه آدم باز شه ؟ چرا واقعا چرا؟ به دلیل اینکه ما ایرانی ها آدمهای غیر استانداردی هستیم و از هر چیزی که غیر استاندارد باشه خیلی خوشمون میاد . سایت بورس و کلی از وبلاگهای پرشین بلاگ و تعداد زیادی از سایتهای شخصی ایرانی فقط تو اکسپلورر قابل دیدن هستن و تو فایرفاکس صفحه عین بچه آدم بار گذاری نمیشه . ( فاجعه اینکه یه صفحه ای که با php nuke درست شده بود تو فایر فاکس قل و قاچ میشد ) درنتیجه خیلی از سایتها و و بلاگ ها رو از دست میدم چون دلم راضی نمیشه از IE استفاده کنم .من فکر می کنم IE رو با سیستم سرندی درست کردن ( سرند همون الک خودمونه ) یعنی اول یه بدنه کاملا سوراخ که همه چیز ازش رد میشه دستشون گرفتن ، بعد هرجا که که فکر کردن چیزی نباید رد شه سیم کشیدن تا مانع عبور بشه . بعد با ویندوز مزخرفشون این سرند بی در و پیکر رو کردن تو پاچه دنیا . برا هر کی کم قسم می خوری فایر فاکس عالیه میگه مگه اکسپلورر چشش ؟ چش نیست !!!
نتیجه : اگه یه بنده خدایی هر روز سایت بورس رو می خواد نگاه کنه براش مهم نیست با چی نگاش می کنه حتی اگه دو روز بالا منبر بری که فایر فاکس خداست و IE درپیت ، فرقی به حالش نمی کنه . درنتیجه مجبور میشی دو ساعت وقت عزیزت رو تلف کنی .

0 ایده از دیگران: