Saturday, January 1, 2005

اگه من دختر بودم


اگه من دختر بودم ریش پروفسوری نمی ذاشتم ولی عوضش هیچ وقت سیبیلهامو نمی زدم .
اگه من دختر بودم حتما تیریپ چادر چاقچول می زدم .
اگه من دختر بودم حالم از برد پیت و لئوناردو دی کاپریو و ... به هم میخورد عوضش یه پوستر از مایکل مدسن تو اتاقم میزدم .
اگه من دختر بودم تو ارکات فقط دخترها رو اد می کردم .
اگه من دختر بودم بابام باید یه کوزه بزرگ سرکه می خرید منو ترشی بندازه .
اگه من دختر بودم برای ماشینهایی که جلوم ترمز می زدن تره هم خرد نمی کردم اما عوضش تو دلم خواهر مادرشو آب می کشیدم .
اگه من دختر بودم ویرجینیا وولف اسطوره ابدی زندگی من می شد .
اگه من دختر بودم خیلی بیشتر از اینها شعر می گفتم .
اگه من دختر بودم یه روز تو وبلاگم می نوشتم :
اگه من پسر بودم ریش پروفسوری می ذاشتم و هیچ وقت سیبیل هامو نمی زدم .
اگه من پسر بودم با تیریپ مردونه مایکل مدسن خیلی حال می کردم .
اگه من پسر بودم فقط پسرها رو تو ارکات اد می کردم .
اگه من پسر بودم هیچ دختری حاضر نمی شد با بعضی از اخلاقهای من کنار بیاد .
اگه من پسر بودم حالم از پسرهایی که برای دخترها موس موس می کنن به هم میخورد .
اگه من پسر بودم سعی می کردم خودم اسطوره دیگران بشم .
اگه من پسر بودم هیچ وقت شعر های عاشقانمو به هیچ کس تقدیم نمی کردم .
اگه من پسر بودم یه روز تو وبلاگم می نوشتم :
اگه من دختر بودم ریش پروفسوری نمی ذاشتم ولی عوضش هیچ وقت سیبیلهامو نمی زدم .
...

یکی از چیزهایی که ته نداره تسلسله . خدا کنه تو این جور بشکه هایی که ته ندارن نیفتم .

0 ایده از دیگران: