Wednesday, January 12, 2005

قاپ بازی

این مریضی ما هم عالمی داره . تختم رفیق فابریکم شده یه دقم ازش دور نمی شم . بگذریم روی تخت ولو بودم داداش کوچیکه زد کانال3 یه سریال ( 1 ریال هم نمی ارزید ) داشت نشون می داد . مثلا تهرون قدیم بود و دو تا کلاه مخملی قاپ بازی می کردن . ازش پرسیدم می دونی چی کار می کنن ؟ گفت نه . گفتم دارن قاپ بازی می کنن . گفتم یه چیز شبیه کبریت بازیه . پرسید کبریت بازی دیگه چیه ؟ گفتم شاه وزیر بازی نکردی گفت نه . البته یه بخشیش هم تقصیر منه که نمیدونه اینا چی هستن . یه قسمتیش هم تقصیر need for speed , commandos , ... است . نمی دونم شاید لذت این بازی های کامپیوتری خیلی بیشتر از کبریت بازی باشه . شاید . اما چه جوری میشه یا اختلاف سن کمتر از 10 سال این همه تفاوت وجود داشته باشه . از نسل بعدی نباید انتظار نداشته باشیم بفهمه از جیک و پیک هم خبر دارن یعنی چی . نمی تونیم از این نسل بخوایم بگه سه پلشک آید و زن زاید و مهمان ز در آید . شاید اگه بشنوه شیپیش تو جیب کسی سه قاپ میندازه کلی زور بزنه تا بفهمه یعنی چی . شاید اگه کسی قاپشو بدزده نفهمه چی رو ازش دزدیدن .

نمی دونم چند نفر این نوشته رو می خونن . نمی دونم چند نفر از همسنها یا آدم های مسن تر از من که این نوشته رو می خونن معنی اینایی رو که گفتم می فهمن . اما می دونم یه چیزهایی رو تو پیچیدگی های زندگی گم کردیم .

0 ایده از دیگران: