Sunday, January 2, 2005

عدل

از وقتی که سمینار آموزش بر مبنای فن آوری اطلاعات را ارائه کردم بعضی ها که به مشکل بر می خورن بهم مراجعه می کنن اگه من هم چیزی به ذهنم برسه کمکشون می کنم . امروز تو اتاق یکی از مسئولین دانشکده بودم . با یه ویروس مشکل داشت من هم فقط یه چیزهای کلی گفتم بعد هم براش یه پچ 5 مگی دانلود کردم . وقتی دیدمstatus bar عین گوله داره پر میشه یه نگاه به سرعت کردم ، دیدم بالای 500k داره دانلود میکنه . خیلی سوختم آخه بنده خدا تو زمینه کامپیوتر تعطیله سر جای خودش ، از اینترنت هم هیچی سر در نمی یاره ( گوگل رو با ساکن رو گ دوم تلفظ می کنه ) . این خیلی خوبه همه بهترین امکانات رو در اختیارداشته باشن . اما وقتی تو سایت دانشکده من دانشجو از 5k سرعتم بالاتر نمی ره خیلی زورم میاد یکی که هرو از بر تشخیص نمیده 100 برابر من پهنای باند در اختیارش باشه و خودش هم نفهمه چی بهش دادن و چه استفاده هایی از اون می تونه بکنه .

یکی از علل عدم پیشرفت مملکت ما اینه که عدالت حاکم نیست و منظورم از عدل و عدالت همون تعریف مشهوره که میگه " هر چیز در جای خود " و شکر خدا ما تقریبا در شرایط هیچ چیز در جای خود برای خودمون حال میکنیم .

0 ایده از دیگران: