Saturday, December 4, 2004

کد نویسی

خیلی وقت بود کد ننوشته بودم انگار حس و حالش نبود بیشتر تو کار گرافیک و اینترنت بازی خاص خودم بودم . اما نمی دونم چطور شد یهو حسش اومد .
کد نویسی یه نعمت بزرگیه که خدا فقط به بندگان خاص خودش اعطا می کنه . خیلی به آدم دید میده . کمک میکنه آدم دنیا رو سیستمانیک ببینه و ایمان بیاره به اینکه برای هر مشکلی حداقل یک راه وجود داره و راهی که پیدا می کنی بهترین راه حل نیست و همیشه راه بهتری وجود داره و اعتقاد پیدا کنی به اینکه برنامه هایی که آدم مینویسه باگ داره و خیلی وقتها بهترین ایده ها باگهایی دارن که پیدا کردشون مهمتر از خود ایده اولیه میشن .
زمانی که کد نمی نوشتم و مشغول کارهای گرافیکی بودم فکر می کردم این جور کارای نیمه هنری نیمه تکنولوژیک با شخصیت من سازگاری بیشتری داره و اگر روی اونها متمرکز بشم کلی موفق می شم اما همین دو سه شب کد نویسی دوباره یادم انداخت دنیا رو اونقدر کوچک نکنم که تمام ابعاد وجودیم توش جا نشه

0 ایده از دیگران: