Tuesday, December 28, 2004

امضا و لوگو


امروز کلاس کنترل تشکیل نشد یه خرده زودتر اومدم خونه نمی دونم چرا حس طراحی داشتم . خیلی وقت بود کار طراحی امضا و لوگو نکرده بودم . ( آخریش موسسه فن آوران اطلاعات البرز بود که تقریبا مرداد طراحی کردم ) اول برای شنیاکی یک طرح زدم که واقعا لازم داشت بعد هم برای بابک ، نمی دونم احتیاج داره یا نه اما از کار خودم خیلی خوشم اومد . از اون کارای ناب شد . امروز بهشون نشون می دم نمی تونم حدس بزنم عکس العملشون چیه اما من از کار خودم راضیم . آخر سر هم یه طرح برای یکی از بچه های دانشکده زدم . همینجوری اومد ( اسمش خیلی خوش فرمه ) اما احتمالا بهش نشون نمی دونم . بعید می دونم همین جور یک کاره برم پیش یکی بگم سلام خانوم . اسمتون خوش فرم بود اینو برای شما طراحی کردم .
طراحی این جور چیزها خیلی ذهنمو باز می کنه . کمک می کنه بتونم بعضی چیزها رو انتزاعی نگاه کنم . بگم این خط نشان دهنده این و این و اونه . هرچند که بعضی ها اون چیز هایی رو که من می بینم نمی بینن .


1 ایده از دیگران:

Anonymous said...

SALAM
HOSELE DARI YE EMSA HAM BARAYE MAN TARAHI KONI? MAN AZ EMZAM NARAZI HASTAM

THX
EHSAN SHAH HOSSEINI
E_SHAHHOSSEINI@YAHOO.COM