Wednesday, December 8, 2004

نقد مسئولین

سه شنبه از صبح مشغول خوندن کنترل بودم وقتی هم برگشتم مشغول تمرین شدم و بعدش هم رفتم منزل استاد . تا ساعت 9 اونجا بودم و بعد با بابک ( خدا یه شنبه اول وقت سر حال بوده و خواسته به بشریت یه حال مشتی بده بعد با خودش گفته بابک رو خلق کنم ) تا ساعت 11 تو پارک هوا سرما بحث کردیم و لرزیدیم . در نتیجه روزنامه های سه شنبه رو روز چهارشنبه خوندم .خوندم که با خاتمی چه کردند. تو مملکتی که به قول آقای ابطحی به مسئول رده سه - چهار قوه قضاییه نمیشه انتقاد کرد . تو مملکتی که فیلمسازهاش جرات ندارند یه آدم شناسنامه دار و با طبقه رو به تصویر بکشن یا اگرهم مثل افخمی تو فیلم شوکران همچین کاری رو بکنن تمام پرستار یادشون میفته که بابا ما خود مریم مقدسیم و کلی دادار دودور می کنن ( قبل از انقلاب هم قضیه همین ریختی بوده آدمهای فیلمها یا بی طبقه و بدون پس زمینه هستن یا روسپی و جاهل که متاسفانه صنفی نداشتند که از تهمتها مبراشون کنه ( با وضع فعلی تهران باید منتظر تاسیس صنف قشر اول فوق الذکر باشیم )) تو مملکتی که همه هاله ای از تقدس دارن و به کسی نمیشه حرف زد به خاتمی عتاب و توهین میشه اون هم توی دانشگاه . امیدوارم همه آدمهایی که این کار رو کردند از این ور اون ور خط گرفته باشند و با تحلیل و فسفر سوزوندن اقدام به همچین کاری نکرده باشن چرا که شاعر گفته

هر که گریزد ز خراجات شام
بار کش غول بیابان شود

0 ایده از دیگران: